Titlul de TRENDSETTER 2020 este desemnat staţiei radio care a difuzat de cele mai multe ori, timp de 10 săptămâni de la momentul lansării în eter, piesele care au ajuns Nr.1 în MediaForest Weekly Charts în cursul anului 2020.

La fel ca și în 2019, strategia editorială a posturilor de radio este evidentă în graficul de mai sus. Unele posturi de radio și-au păstrat formatul în proporție de 100%, iar unele au deviat, încercând să acceseze un nou tip de public.

Magic FM, Radio România Actualități și Europa FM continuă cu strategia generalistă, Digi FM merge balansat între mainstream și generalist, iar KISS FM, Radio ZU și PRO FM sunt tot în sfera mainstream.

Ce este interesant în 2020 față de 2019 este schimbarea de strategie Virgin FM care rezultă într-un număr mai mic de difuzări comparativ cu liderul clasamentului.

Și în 2020, bătălia între prima poziție și a doua este dusă de 2 posturi de radio mainstream, KISS FM și PRO FM. PRO FM difuzează mai intens piesele în primele 6 săptămâni de la lansare, iar KISS FM o face mai intens în ultimele 3 săptămâni.

Lupta pentru titlul de TRENDSETTER este decisă de o diferenţă infimă, sub 1%, Kiss FM fiind pentru al 2-lea an consecutiv runnerup-ul ediţiei, de data aceasta având cu doar 19 difuzări mai puţin decât câştigătorul titlului de TRENDSETTER 2020, PRO FM.

Felicitări PRO FM!



Nr. crt. Staţie radio Difuzări
1 PRO FM 2438
2 Kiss FM 2419
3 Radio ZU 1563
4 Virgin Radio 1252