CREATING HITS 2022
The journey from the first play to number one
Te-ai întrebat vreodată cum o piesă ajunge NR. 1? Poate să pară un algoritm complex care implică metrice și statistici, dar nu este. E mai de grabă un flow organic care începe cu prima zi când piesa este difuzată la un radio, trendsetter-ul, continuă cu alte posturi radio care încep să difuzeze piesa, intră în rotation (5-6 difuzări la 24 de ore), după care intră în heavy rotation (8-11 difuzări la 24 de ore) și se termină când toată țara știe piesa.
Fiindcă anul este încă în curs, nu putem știi exact câte No. 1 vor fi până la finalul anului, dar putem descoperi împreună evoluția industriei muzicale din România. Îți vom arăta printr-o serie de grafice cum a evoluat fiecare piesă la radio și la TV timp de 20 de săptămâni de la lansare, iar la final vom afla care este trendsetter-ul pe Radio și Label-ul care a generat cele mai multe hituri.
- INNA - UP
- ANDIA - SFARSITUL LUMII
- CARLA'S DREAMS - VICTIMA
- RANDI FEAT. ROXEN - DINCOLO DE MARTE
- IRINA RIMES - BA BA BA
- HOLY MOLLY FEAT. TATA VLAD - PLOUA
- THE MOTANS FEAT. INNA - TARE
- KILLA FONIC FEAT. DELIA MATACHE - CUM AM STIUT
- SMILEY FEAT. JUNO - SCUMPA FOC
- WRS (ARTIST) - LLAMAME
- ALINA EREMIA FEAT. CONNECT-R - SUPERTARE
- GRAN ERROR FEAT. ELVANA GJATA, ANTONIA - CLAP CLAP
- ANDRA, SMILEY - DOAR VINA TA
- SPIKE - LUME
- ANDIA - LA NEVEDERE
TRENDSETTER 2022: to be announced
TOP LABEL 2022: to be announced